Topvolley Belgium, Volley Vlaanderen en iVOX slaan de handen in elkaar.

17/01/2024

Als spin off van de KU Leuven is iVOX uitgegroeid tot een interactief marktonderzoeksbureau voor kwantitatief en kwalitatief onderzoek.

Het marktonderzoek bureau is 20 jaar geleden gestart met het verzamelen van data op het onderzoek panel dat intussen meer dan 100.000 Belgische leden telt.

De brede waaier aan onderzoek methodes (klassieke vragenlijsten, chatsessies, focusgroepen ,...) biedt oplossingen om de verkregen data om te zetten naar tastbare & toepasbare inzichten.

iVOX helpt bedrijven en organisaties om de juiste beslissingen te nemen.

Het iVOX hart klopt ook voor de sportsector. Zo is iVOX al jarenlang partner van het BOIC en Team Belgium.
Het onderzoeksbureau voert talloze onderzoeken uit voor sportfederaties, sport marketing bureaus, en bedrijven actief in sportsponsoring.

Vandaag wordt een nieuwe stap gezet door samen te werken met de Nationale Volleybalfederatie.

“De expertise die iVOX biedt zal ons helpen betere inzichten te verkrijgen om de Volleybal sport verder te ontwikkelen. We willen weten wat de fans en de sportliefhebbers verwachten en we willen ook inzichten verkrijgen in de commerciële ontwikkeling van onze sport” aldus Stijn Vande Kerkhove, waarnemend algemeen directeur van Volley Vlaanderen en Topvolley Belgium

Met de precisie van een perfecte opslag bundelen iVOX en de Vlaamse Volleybal Federatie hun krachten. Met dit soort sterke partnerships willen we via de wereld van onderzoek en data een winnende strategie bepalen voor de toekomst van deze sport, dixit Hans Verhoeven (Algemeen Directeur IVOX)

Top